Inloggen

Log in of maak je account aan.

Wachtwoord vergeten? Registreren
Registreren
Wachtwoord vergeten

Wachtwoord vergeten? Voer je gebruikersnaam of e-mailadres in. Je ontvangt een link via e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Registreren
Start Magazines Zoeken Shop Rubrieken

Waarom meisjes van plezier liever geen hoogtepunt beleven tijdens hun werk

Stefan Lambrechts - 29-07-2020

“Als je naar de bakker gaat, dan vraag je toch ook niet aan die bakker of hij wil dat je ook voor hem even een brood bakt?”

Tijdens de lockdown hebben we – net als andere media – met verschillende meisjes van plezier gesproken. Niet abnormaal: zij hadden zowat het meest gedupeerde beroep in die onzekere tijden. Eén van hen, Kim, liet zich tijdens dat interview ontvallen dat ze een hekel had aan klanten die zich te hard uitsloofden om hààr de tijd van haar leven te geven. We hebben dit toen niet mee genoteerd wegens niet relevant. Maar het was wel blijven hangen, omdat we ons afvroegen hoe haar collega’s erover dachten.

MELANIE: “De prijs van mijn diensten is afhankelijk van de klant zijn wensen. Mijn uurtarief ligt een stuk hoger dan dat van een poetsvrouw. Als je mij betaalt, maak dan je eigen wensen waar. Verdoe je tijd – en geld – niet aan mijn wensen, die jaag ik in mijn privéleven wel na. Dat is nu eenmaal het doel van de transactie. Jouw deel is betalen, mijn deel is jou voldoening bezorgen. Als je naar de bakker gaat, dan vraag je toch ook niet aan die bakker of hij wil dat je ook voor hem even een brood bakt?”

JENIFER: “Met een klant naar bed gaan, dat is werk voor mij. Dat hou ik heel erg gescheiden van privé. Het is niet dat ik mijn job niet graag doe, maar ik ‘geniet’ er niet van zoals ik met een partner doe. Mijn tip naar de mannen is: geniet er vooral zelf van. Bekommer je niet om mijn hoogtepunt, dat komt toch niet. Met de heren die volharden en niet willen stoppen tot ik ‘kom’ heb ik uiteindelijk nog meer werk: dan moet ik gaan faken.”

INGE: “Weet je hoe klanten mij het best kunnen bevredigen? Door niet af te dingen op mijn prijs en me correct te betalen. En als ze daarbovenop nog een cadeautje voor me meebrengen, dan ben ik helemaal bevredigd!”

MIRA: “Ze zeggen wel eens dat prostituees ook psychologen zijn, omdat er veel klanten zijn die ons hun problemen vertellen. Dat is ook waar. Wat ik allemaal al heb gehoord over wat er zoal scheef zit bij huishoudens, ik zou er een boek over kunnen schrijven. Maar naast goede psyhologen zijn we eigenlijk ook de beste actrices. Natuurlijk willen de meeste klanten denken dat we écht opgewonden zijn, speciaal voor hen, anders zouden ze het net zo goed met een opblaaspop kunnen doen. En dus halen we onze acteerkunsten boven om te doen alsof. Een orgasme faken hoort daar ook bij, ja.”

“Of ik ooit écht tot een hoogtepunt kom bij een klant? Vroeger wel, nu niet meer, omdat ik het absoluut niet meer wil. Ik kan alleen maar tot een hoogtepunt komen, wanneer ik een emotionele klik heb met een klant. In het verleden liet ik dat mezelf toe. Tot ik verliefd werd op een klant, en ik daar ontzettend veel van afzag. Sindsdien is dat een knop die ik omzet in mijn hoofd. Ik wil er niet meer te hard van genieten met een klant.”

CARLA: “Als een klant knap is, en vrouwvriendelijk en respectvol, maar toch een beetje dominant tussen de lakens, dan is er soms niet veel nodig om mij in de zevende hemel te brengen. Soms voel ik me daar nadien dan wel een beetje schuldig over. Een klant betaalt mij, opdat ik hem tot een hoogtepunt zou brengen. Maar als ik daar dan ook van geniet, is het dan wel eerlijk van mij om daar geld voor aan te nemen? Moet ik zo’n klanten geen korting geven? Dat klinkt misschien gek, maar ik vraag mij dat soms af.”

“Aan de andere kant gebeurt het natuurlijk ook dat een klant allesbehalve aantrekkelijk is, en dat ik er zo snel mogelijk van af wil. In dat geval haal ik mijn beste acteerkunsten boven: hoe harder ik doe alsof ik ervan geniet, hoe sneller een klant doorgaans klaarkomt.”

 
 
 
 
 
 
Prostitutie Hoogtepunt Orgamse

Reacties

Resterende karakters 500
Nieuwsbrief Mis nooit meer het laatste nieuws, exclusieve aanbiedingen en boeiende verhalen van P-magazine! Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief en blijf altijd op de hoogte.
Zoeken