Lidl maakt klanten warm voor mango’s met pikante boodschap

116

Mango’s hebben immers prachtige rondingen, volgens het marketingteam.

Sex sells, durven ze in de reclamewereld wel eens scanderen. Dus waarom die tactiek eens niet inzetten voor de minst sexy producten die er in de rekken liggen, zoals mango’s, bijvoorbeeld? Dat dachten ze bij Lidl ook. Als je na het lezen van de volgende reclamefolder geen zin hebt in mango’s, dan in elk geval wel in iets heel anders…

“Word jij ook zo opgewonden van deze Lidl-folder? Nee? Ook niet van deze lange, parmantige strook tekst? Of van de voluptueuze rondingen van de mango hierboven? Zelfs niet als je scheel kijkt, zodat het twee mango’s worden? Dan heb je vandaag duidelijk geen mango gegeten. Daarvan krijg je namelijk serieuze goesting in vogelen, rollebollen, rampetampen, de horizontale mambo dansen… Je weet wel! Mango eten is dus goed voor je libido. Haast je naar de dichtstbijzijnde Lidl, laad je winkelkar vol met mango’s, stuur een sms naar je partner dat jij vanavond kookt en zoek het recept op voor een mangostoofpot met mangopuree, julienne van mango en mongocoulis, afgewerkt met een dikke vette mango! Je zal de nacht van je leven beleven. En dat voor maar 1,69 per stuk… Om het warm van te krijgen, toch? En onthou, it takes two to mango!”

REACTIES

Lees ook Meer van deze auteur