Is dit de meest creatieve marketingstunt ooit van een stripclub? (foto)

‘Als de berg niet naar Mozes komt, dan gaat Mozes maar naar de berg’

Larry Beard, marketingverantwoordelijke voor de stripclubketen Déjà Vu, wilde iets doen aan het tanende bezoekersaantal. Hij bedacht iets dat zo controversieel was, dat het in Las Vegas verboden werd, maar waar hij nu wel de ganse Verenigde Staten mee rondtoert.

Maak kennis met de ‘Strippermobile’: een paaldansshow op wielen waar sexy meiden volledig uit de kleren gaan achter beveiligd plexiglas.
Toen het in 2009 in Las Vegas werg geïntroduceerd, kreeg het bakken van kritiek, voornamelijk van ongeruste ouders. Daarenboven bleek het ook niet zo veilig op de baan: gapende chauffeurs zetten hun verkeerde pook in de versnelling. De reclamestunt duurde dan ook maar twee weken, maar in die tijd zag Déjà Vu haar cliënteel maar liefst verdubbelen.

Dit bracht Beard op een idee: een jaarlijkse toer doorheen vijftien staten waar de strippermobile wettelijk wel toegelaten is.

De lifter die erin slaagt om opgepikt te worden door deze lieftallige dames, kan best voldoende bankbiljetten op zak hebben, dat staat als een paal boven asfalt.

Reacties
Laden...

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More