Dankzij deze work-out blijf je even fit als Daredevil

Zeer jammer dat de Marvel-series verhuisd zijn naar Disney+.

Dat betekent dat we kunnen fluiten naar een vierde seizoen van de geweldige superheldenserie Daredevil op Netflix. Alhoewel men wel van plan was een vierde seizoen te maken en het verhaal daarvoor zelfs al in de maak was, denkt zelfs acteur Charlie Cox niet dat dit er ooit komt.

Niettemin heeft de man een leuke erfenis achtergelaten voor de Daredevil-fans en zelfs de mogelijkheid om in zijn voetsporen te treden.

Want wie altijd al droomde van een waar superheldenlichaam volgt gewoon het trainingsschema van Charlie Cox. 

De Brit was al wel sportief bezig en hij lette ook bewust op zijn voeding, maar voor deze rol moest hij de lat nog hoger leggen. Tijdens het filmen zelf had Cox weinig tijd om te trainen, dus moest zijn workout kort en krachtig zijn en alle spiergroepen treffen.

Hieronder ziet je zijn schema om geloofwaardig over te komen in de rol van ’s werelds bekendste blinde advocaat met superreflexen. De training bestond uit negen oefeningen die opgedeeld waren in blokken van drie. In ieder blok herhaal je de oefeningen twintig minuten lang, zonder pauze tussendoor.

Je moet uiteraard niet blind zijn om te beseffen dat dit niet voor mietjes is.

Blok 1
Incline Bench Press (with chains) – 5 reps
Goblet Squat Jumps – 5 reps
Daredevil Push-Ups – 5 reps

Blok 2
Box Jumps (with Weighted Vest) – 5 reps
Z Press – 5 reps
Pull-Ups – 5 reps

Blok 3
Banded Kettlebell Swings – 5 reps
Banded Deadlifts – 5 reps
Banded Lateral Raises – 5 reps

 
 
Lees ook
Reacties
Laden...

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More